tiistai 7. kesäkuuta 2011

Simmaa (:

Hejsan bloggen ! <3



Idag vaknade jag i det att nån pickade mej .. emma skulle ha lösenordet till min dator --.- :D moi . Men sen vaknade jag helt ordentligt, åt morgonmål, datade, och for och simma :) vi var där ca 2,5 timme (: vi tog hundarna med alltså kaapo och emmas valp elma. Efter att inte orka simma mera for vi på bryggan och sola, skönt <3 Sedan blev vi uttråkade och for hem igen --> efter det skulle jag fara till dem men jag fick inte D: shit. Men nu har jag datat och sett på tv några timmar och haft de trist :s Nu skall jag börja baka så jag måste gå, heidå bloggen !






Gullevän ! älskardej (: puss 









// amandarumpa (; <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !