tiistai 14. kesäkuuta 2011

funfun (:

          Heissan bloggen ! <3






Ja har inte skrivit åter på länge (; men ja har bara varit på lande å bara vari och roosa alltså min typ nästan syster kom dit o ja va så glaaad fö hon bor i sveaborg, så :(men de va gätte-kiva att si henne :) ! (: sen på söndan kom vi tibax hem och jag kom till mamma (: jaaau .
På måndan vakna ja upp typ tolv (; sen for vi me lusse ti butiken fö hon sku ha en ny kamera när de dorkan hadd gått o söndra sin (: vi kom hem o typ genast for vi till elin och chillade där en timme eller två :) På kvällen fick jag sen tråkit så fo ja ut me mattu, o sen ringde vi ti elin+lusse att koma di också + ennu topi (; så vi henga nu di i parken o såhä, de va rolit (; <3
ida vakna ja ren 10 fö ja sku ti tandläkarn :SSSS hon spände min tandställning -.-'' de to sjukt ):     sen fick ja en skjorta från kappahl men den va bara 15 € (: 


här bilder från dom senaste dagarna (:       ---->




roosa (: <3 !



maaarioo ! <3


söta !


älskar (:

<3 !

mattu o topi (:


lusse& elin <3



gamal ! men du e söt  (: <3




haha ! crazy- kollaash (: loveit <3



ja ida (: me den nya skjortan <3


hejdå alla läsare (: <3 !


// amanda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !