keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Bakabakabaka :)

Hejssan igen!


aah.. ! ljuuvlig dag har det varit, eller hur? :D skönt med lite solsken <3
vaaknade upp sådär 11 ttiden och såg på tv (; sen kom pappa och söka mej för jag skulle till hans jobb :) vi var där typ 4 timmar och sen --> stan (: vi köpte två par shortsin fö ja hadde inga byxor :D eller jo lixm ett på mej men sådä.. och sen en randig blus :) bilder kommerr !
sen när vi kom hem så for pappa och tvätta mattor och jag blev hemma så jag städade lite :'')
lite efter att pappa kommit hem så började vi baka ! <3 åmnåm, vi gjorde rabarberpaj (: den var god :D sen såg vi en stund på tv och jag kom snabt på datan för att bloggabloggablogga (;
men att sådant --> här kommer några bilder från idag (:


<3


rabarber :)

en sånhän skjorta (: 







såndänt ! men ses imorgon gullisar ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !