keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Ihihi (:

åj ! ja har int åter skrivi typ på en vecka? ja e den dåååligaste bloggaren i världeen ! :oooooo shiiit . Nåjo men, alla gör vi misstag (: jeps men ja har gjort ganska myky, eller hu man nu tar de :--D okej.


ömömö?


*söndag : ja vakna hos mamma, gick i dushen åt moronmål o såhä. På den dagen sku min mummi ha födis så vi sku fa di på kaffe (: jep, så vi startta typ 2 tiden och for till honkkarn, robbarn o sen ti s-market (: sen ringde pappa att om ja sku vila komma me honom ti botaniska trädgården (: förståss ville ja ! de va helt gätte intressant ! :D siis över 6000 växter o de va ba 2% av världens alla växter :'o .. några växter (: så ja fota dom lite . o sen fo ja ti mummis födis ti en stund o sen -->ti pappa ti denhär veckan (: 
vasatan? ju kiva .. bildladdaren funkkar int ! ai faaan ja e trött på dehä !! ÄÖÄÖÖÄÄÄÄ!  ja hatar dehär .


* månda : ja minns int -.-'


* tisda : va me pappa på resa i lohja, karis o nånstans. O sen kom jyrki o simon hit ( alltså benkkus kaverir ) eller jyrki e min kusin okså (: vi spela fotis :D <3 de va kiva (:


* onsda : vari hemma, rensa ogräääs :ssss o titta på teve (: o data när pappa o benkku e o golffa så ja e ensam hemma och lyssnar på musik, spelar nintendo o datar på sama gång (: men att chill .. (;
  
 såhär så min början på veckan ut som (: men ps. ja kommer o ha en bloggpaus ti slute av veckan för att ja ska tillbringa min midsommar hos mamma me lusse, jenny, och några andra (:  


så annors sku ja laga en söt bild här i slute men nääää dehär skite vil sepa så go ahead ! 
fu.


men heidå <3 !


// amanda



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !