keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Dag 10. Mitt hus =)

Heissansveissan! 


Den sista dagen redan? :9 åjdå (: hihi tiden går så snabbt ! Men ju mitt hus alltså (; ja bor i veckjärvi och vårt hus e typ i skogen :D ja har ett eget rum och vi har just för en tid sedan remonterat den ( målat väggarna pånytt osv. ) och i första våningen finns  : 


benjamins rum,
mitt rum,
vessan,
vardagsrum,
kök,
farstu,
plus en såndän ruokatila  (; 
+ terass :D 


andra våningen :


pappas rum,
leffarum,
kodinhoitohuone + omklädningsrum, dushrum+bastu
vessa (;
vardagsrum :) 
terass :D 




bilder : 



köket (:

vaardagsrumme :D


kodinhoitohuone (;

andra vardagsrumme :) + min lekstuga (;


trappona :D

gästrumme

mitt rum ! (:

benkkus rum :/

vessan :')

övre terassen :)
där va de :) vårt hus . Men ja tyckker att den e liite fö stor :9  men see ya later ! <3




//amanda :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !