maanantai 2. toukokuuta 2011

Sorisorisorisori ...

Hallojj :D

Ssorry haar int skrivi på några dagar pga. lathet ;) Jaså menn pårigi ja haar int gjoort någo på hela vappen! På lördan va ja hemma hela daan o hadd trååkittt mendan alla andra va på nåån marknaad o sånhänt, vi hadd nu noon vappfest men ofcourse hadd ja ingen kaveri suprise suprise ;p... O på söndaan så va ja nu halva daagen hos pappa o sen förd han mej o benkkui ti mamma, biilen va ganska fulll me tavarorr ;D Drrrrr... Va annat? Aijju ida har ja vari i skolan från 08:45 - 13:00 :DD O efter skolan for ja kvickt ti bibban me Lusse & Elin :). O sen for vi till Lussen o elin va nu diit sen okså en stund o vi nu chilla bara o sånhänt. O nu har ja vari hela kvällen hos lusse o vi har nu gjort alltmöjlit t.ex hoppat lit grann och lakkat naglarna ^^ Fransk manikyr :)). Här kommer nuu lite bildeeeerr .. <3 see ya! Tack alla 11 lääsare <3 Niesåsööta :) hihi <33 Ps. nästa inlägg börjar ja sen me domhä :
Dag 1 - Presentation av mig
Dag 2 - Intressen 
Dag 3 - Bästa vännerna
Dag 4 - Favoritresan i livet härtills
Dag 5 - Favorit tv-serier 
Dag 6 - Saker jag inte skulle kunna leva utan
Dag 7 - En film jag sett nyligen
Dag 8 - Hur jag såg ut idag 
Dag 9 - Platser jag vill besöka 
Dag 10 - Mitt hus
häär e sen resultaatet :) gick de bra?




gulle :) <3

Söps! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !