lauantai 28. toukokuuta 2011

Dag 6. saker jag inte skulle kunna leva utan (:

Saker jag inte skulle kunna leva utan ? 
 sekert :






musik : alltså man kan ju int leva utan musiik? de e omöjlit! :o de e bara så ljuvlit att vara t.ex ute o höra på musik eller 
såndän fiilis-musa :) 


vänner : va sku en värld vara utan vänner? nå ingenting :) dom e bara så ihania när man kan berätta vasomhelst ti dom o bara ha det roligt och skratta helt sekot men dom bryr int <3 helt fantastiska människor (: 




                                                            
kärlek : ede int ljuvlit när nån t.ex kramar dej? iloveit (: man kan int leva utan de heller o de e skönt att på natten texta o veta att nån tycker om dej som du är helt ljuvlig känsla :') 


Blommor & Natur : nåjavet no int om ja sku int kuna leva utan blommor men då sku världen vara jätte tråkig och färglös, eller va ? :) så dom piggar upp min dag om ja e lite down :) och annors bara en härlig sak  







































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !