lauantai 28. toukokuuta 2011

don't ever look back (:

Heips!

Faan att ja känner mejj slööer.. :s ja har int gjort någo ida? Vari hemma snabit i stan o sii på ett dagstäcke o en riippukeinu :) men vi hitta ingendera (; vaakna ungefäär 10 tiiden (:  sen for vi och titta i vår källare och hitta ett såndänt gamalt ishokkey-spel, veetni me domdä gubbana ? (: joo att sånt har vi okså spela nu ska vi kanske sii nån film ennu? :) men joo igår skrev ja int alls om min dag :o Ja alltså de var skolda från 08:45 till 14:00 och blandannat

modda
städa pulpeten (:
tekka
tekka
o någo anat?

jess o sen kom olivia och cessi till oss och vi gjorde vofflår ! <3 dom ble namiga (: senn hoppa vi på tramppan, körde me skotern, gick o sii på vår strand och for till stallet för att se på olivias häst. o sen for dom hem ungefäär 8-9 tiden men de var roligt att dom var hos oss :) sen såg jag en stund på tv och sedan och sova :) 
Men ha en kiva fortsättning på kvällen gullar :) o häärriguuu ja märkte att jag har 16 läsare ?! åh va kiva att ni tsigar på min blogg :) älskar er rumpnissar ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !