maanantai 9. toukokuuta 2011

just smile :)

Heissulivej :D 


hihi idaa har det varit så underbart väder! Pårigi någo 23 grader? klokt att ha svarta leggins -.-' Men haha! imoron far vi ---> LYPAAA! <3 IHANAAAAA :') o vara dit hela daagen väl ;) men de e imorons bekymmer, eller såhär :D idaag skolda från 08:45-13:00 suck on that :D O vi hade bige ,mofi ,mussa ,matta :) Efter skolan for jag till pappas arbete och vänta att han sku slippa hima. sen va vi o köpa en köttätarväxt ti mejj, nu ska ja mata fluugor ti den :D När ja kom hem städa ja lite rumme ^^ o sen for jag till emma diit spela vi sulkkis :)) Var dit till typ tio före nio :D ? några bilder sen o sova :) <3 ja orkkar int sen ida skriva dedä andra inlägge ida så ja skriver bara en :D haha laaatis ;) men heidåå <3


// Amanda :')) <3


emma :)



min köttätarväxt :)





moi :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !