keskiviikko 22. helmikuuta 2012

mushhhhiiii



tsaau bloggisen !(:


kommer bara en kvick bloggning för jag skall fara o sova så att ja orkar eventuellt till backan imå ?(:
nåja, så idag vaknade jag typ 9? och såg på tv till 11 och sen lagade jag mig färdig, och sedan åkte jag iväg till stan med louise (: där var vi i lindex och jag köpte ett par byxor ^^ lite senare fick vi tag på jasmine och sedan kom hon med oss också ! och jag köpte okså ett par örhängen från j&j. lagar sekert bild på dem imorgon ?



har inte gjort mycket på sportlovet, varit hemma, sovit, varit ute, och förståss i zentra by night ! men var inte där så länge for typ halv 11 hem (:? Och ifall jag inte hinner blogga mera på veckan så är mina fredagsplaner åtminstånet att

-fara till hesa och färja håret ^^
- på såndän laser-skjutnings keikka me pappa, benjamini, och min äldre bror :DD
- fara på bio me min kompis, som jag inte ser så ofta eftersom hon bor i sveaborg (: 

men de e bara planeringar till fredag så inget annat ?

 hejdå (:!

402616_359275784095461_214899635199744_1106380_553093996_n_large
SJUKT FIN OUTFIT ! <3 bild fån weheartit .
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !