torstai 9. helmikuuta 2012

sos-läger ♥

här skriver ja nu igen efter en liten paus .. nätet funkaar inte på min dator och fast ja fick till låns en annan så funkkade den inte heller ! aah börjar bli trött på det så ja tänkte att jag skulle sluta blogga ? för jag har en massa onödiga inlägg, och inga bilder . Men till andra saker nu -->

                                                         BOWLINGBILDER 









SOS 




lite bilder före sos men på sama dag fotat (: 












HENKKA E SEXI ! + ja lacka den pinkka sidan o cladde den gula ^^ intressant, va ?







..MYSI <3

<3!

sötast ! <3 

ett paren bilder ! men intedesåpaha (:

// amanda!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !