sunnuntai 30. lokakuuta 2011

maybe the best night.. ever !

Hejsan igen ! (:


åjvitsi, ja har haft en bra vecka, men ett super veckoslut ! nu skall jag berätta vad som hänt !


vi hade redan tidigare på veckan planerat att vi skulle ha halloween-fest hos nån, men vi kom sedan efter ett antal discussioner på att de skulle vara hos oss (: så på fredagen for jag till skolan som normalt men började må illa så jag for hem. Jag åt lite och somnade och när jag vaknade upp så mådde jag perfekt ! sedan typ 5 tiden kom jasse ti oss och vi tala o såhär alltmöjlit o sen ble hon övernatten (: nästa dag vaknade vi klockan 11 och for och äta och se på tv&tala (: fon for hem typ 2 tiden och då började jag städa för alla människor skulle ju komma klockan 6 ! sen kom dom hit och vi hade helt bäst ! (; danssa o skreek, sprang nånstans hit runt, helt sick :-D ! (: å tala förståss (: å sen såg vi på paranormal activities :s uj, den va helt seko :d  men en bild brättar mer än 1000 ord så här e några 10 000 oord (; 













... sötanie puss



inside ! :--D
                                          japp att sånhänt :--D men ha en go fortsättning, heidå ! (:

//amanda (--;


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !