maanantai 3. lokakuuta 2011

how long's it gonna take before you see that she's no me?


hejsan bloggen ! (:






idag har det varit ganska typisk dag (: helt kiva ändå ! först steg jag upp och lagade mej färdig till skoldagen osv. altså jag började 8 så jag steg upp ungefär 7 (:  vi hade dessa timmar :

- infomationsteknik
- religion 
- modesmål
- matematik
- elevhandlering

och sedan slutade vi, alltså klockan 13 (: Efter skolan for; jag, elin, cladde, lusse och jasse till stan, och därifrån till subwayy ! Där satt vi typ 2 timmar (--:  och jag har vari jätte glad hela dagen för att om jämt 1 vecka får vi flytta ! ( vi flyttar med mamma till Karhunkorpi, dit lite förbi Veckjärvi (: ) jess ! (-;  men att sånhänt hörde till min dag ida (: och efter att vi kom från stan kom jag bara hem snabbt och sedan och titta på det nästan färdiga huset (: och sen chillii, och snart ätaa :-D  

+ ush det har regnat hela dagen så mina skor e helt våta ;-s  

men puspus bloggen ! <3 (':

// amanda (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !