maanantai 24. lokakuuta 2011

IGÅR (: 








altså igår så starttade jag typ halv 1 tiden från zaida, och började gå mot stan. Där träffade ja krafu :d (alltså emilia kraufvelin) (: och vi blev där en stund och vänta att mamma skulle komma och hämta oss, vi skulle alltså på the voicen muotimessut ! vår väg var lite krokig för mamma tänkte inte helt hitta till messukeskus (; vi hadde jätte rolit men vi måste lite skynda oss för messan tog slut klockan 18, så vi var alltså dit 4 timmar, men ändå känns det som om vi inte skulle ha hunnit med något ? men vi härjade bara helt förfullt och hade super rolit ! men vi gjorde dehär b.l.a


- sprang runt och tog tuotenäytteitä :--D
- testade på saker och ting (:
- härja o skratta ti ungefär allt !
- ååt, och köpte metrilakuuuu, som jag nu för tillfällett mumsar i mig (-;
- FOTA !
- va på en muotinäytös, har fullt med bilder på det (: 
- köpte några saker okså t.ex nagellack men jag gav den till luspen (:


och sedan när vi skulle fara bort så åkte vi limosiin ! :'D hihi vi hade de najs ! hoppas vi kan ta det pånytt nångång <3 


men nu för att inte chabbla så mycket så kommer de ett par bilder från messan !  





















pus, no e min lilla krafu sen söööt (:  
ps. tack alla som läser min blogg, niesöta ! (':
//amanda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !