torstai 7. heinäkuuta 2011

what am I gonna do when the best part of me was always you?

tjäänare !


ush ändå, så hett det har varit idag ! :o skönt nog för att sola o simma (: jag vaknade idag klockan 10 (; data och sen i dushen och start till rasse från veckkarn :---D hos rasse hoppade vi på trampan, skrattade helt fullt, spelade och talade (: sen for jag hem sådär 18 tiden? (; jag kom hem och sen skulle vi äta, och sedan lyfta helt fullt med stolar och bord och ett stort tält tilbaka tilll mandela eftersom vi hadde dom i lån föratt min lilla benjamin har blivit konfirmerad :') ååj han va så söt <3 ush va synd , snart e han 15 o sen sir ja int honom mera när han e di någonstans o kööra :( yyhyhy ! )': men han e förallttid min lilla mimimii ! ( jag kallade honom faktist till det när jag var liten (: sött eller va ? ) hihi <3 jepskukkuu ! men imorgon e de en ny dag (: 
AIJJUUU  PS. jag kommer inte att skriva nu åter på en stund eftersom ja far ti mökkin (': så vi hörs kanske nästa vecka tidigast :((  men nu lite bilder ! ------>




aijjuu denhär fick ja av felix, när han hade varit i london (: uuh ja sku okså vila <3 men ja tyckt att denhär va kiva ändå :')


iihihii nöörttii :--DD






men heidå ! :--D


// amandaförevöör (-; 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !