tiistai 5. heinäkuuta 2011

just can' t see it.

heisveis ! 


ja har haft en hemsk paus igen med dethär bloggandet :'S ja har int skrivit etersom mina dagar har vari så tröga ;s vari hemma, data, eller spela fotis :'d  men ida har ja vari me pappa på resaa (: å imoron har en min viktiga kompis födlare .. uuuu sweet 16 ! (; helt kiva no :--D men alltså vi va ida me pappa i imatra, vilmanstrand å utti (: deva helt fine (: bara att vi steg upp ren före sex ;d o kom tillbaka ungefär 8 tiden (; men dendä sandslotte va helt otrolit fin ! <3 joou men att sånt för min del , syns imårn, gullisar !



midsomarn '11 <3




                                                                                 
 // amanda <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !