maanantai 25. huhtikuuta 2011

SSunshine :')))

Hejsveis ! :)

Som ni ser har jag igen börjat blogga och set är super ! Förra gången blev jag så trött på att blogga så ja sluutade men ja e tibaaks igen ;) Idag har de varit så SKÖNT få njuta av solen ! Det är varmt typ. 22 grader i solen <33  Nåja jag har fotat lite här och där så det kommer okså lite bilder i inlägget :) Men nåja så jag vaknade där kanske 11 tiden? åt morgonmål och varit ute, fotat sprungit och snart kanske hoppa :)) men där var nu ganska kort om min dag men jag skall sekert bara chilla hela dagen och bara ta det lugnt och sen imorgon till skolan JESS! -.-' Här kommer nu några bilder. Ciao <3 !

//: Amanda



Jopo <33






en kotte !
 




Kaapo :)
  

 bollen :'))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !