tiistai 26. huhtikuuta 2011

Bow chicka, bow wow ;'D

Hej igen! : ) 

Dendä sången ha ringi i mitt huvu hela daan! LOVEIT <33 Idag igen en heelt normaal ganska såpas trååki daa  ;'') Skooldaa från 9-15 :DD vi hadde modda x 2, enkku o sen någo anat o sen had ja tandläkare ;-dd, men inga hååål! JESSH ;)) so proud....,  nonej  :DD Men ggooood helppme ja städa mitt rum igår över 3 timmar , mitt rum, sängen o ett skååp .. 3 TIMMMAR :'O. Nådoså bra att ja fick de gjoort :) Men nu e de smutsit igenn, hihi.. :)) Snaartt maat o sen TV ;'') sweet life.. :DD Häär kommer nu baa een bild fö ja haar int hunni myky fota menn-->  muutenn tacktack alla läsare puss, loveu <3 :')) 



BU :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !