keskiviikko 11. tammikuuta 2012

just a normal day, with normal people. Oh, who the hell am I kidding ?



Hejsan bloggisenn (: !


har åter varit superlat med bloggandet så det sista inlägget var ..... på nyåret ? hups . Men min dag alltså >


hade jättelätt dag, i timmarna ingick :


-dubbeltimme bildkonst
-handarebete i 3 h 
- och dubbeltimme kemi


och efter det ju till subway med elin, lusse, cladde, pontus, madde, lucinda, emppu & lili och jasmine var dit okså en stund :) sedan for jag, madde lucinda och emppu med emppu till olle andersson för hon skulle ha ett till hål i örat (: men nu sitter jag framför datorn och är i facebook ! (;
ah, saknar sommareeeen ! (:


men hejsvejs !(: 




//amandaaaaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !