maanantai 19. joulukuuta 2011

i cant tell you something that ain't real.






tja !(:

oj, man bara känner jul-fiilisen överallt ! kanske inte alla känner det men t.ex alla jul-ljus e helt härliga att se !(:
 menjå frammåt med min dag ! :
 var idag i skolan och började 08:00 och slutade 14 (: hade helt okej skoldag med bl.a ämnena geografi där vi såg på micki mus julfilm eller något ditåt(: och sedan matematik, finska och såhär (: men mittiallt på kemitimmen började jag må illa, men var ennu kvar tills jag slutade. Efter skolan for jag med mina sötnosar lusse & jasmine och träffade i subway mina andra sötnosar elin, cladde och lucinda (: ! vi chillade en stund i subway, och sedan for jag, claudia & lucinda iväg till lundi för att få tag på några julklappar till dem som jag inte ennu köpt till ^^ hittade nog bara en present men får se imorgon igen (: nu är jag hemma och försöker läsa till ett kemmaförhör som jag har imorgon ! läsa eller inte :-D ? får se nu. men ingenting annat att tillägga utom att kanske se ennu idag en film ?

+ att jag märkte att jag fått 24 läsare ! tack supermycket att ni läser min blogg(: hoppas ni tycker om den ! tsihihi .

//amanda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !