tiistai 27. syyskuuta 2011

what difference would that make ?

Hej homies ! (:


ja ska nu försöka skriva men inte kanske dagligen, men om dett händer något extra i mitt basic liv (: så igentligen ganska onödit att jag bloggar men hey so what ! (: men idag har jag varit me de supersötaste elin, claudia,louise jasmine (: vi var först i skolan förståss, och efter skolan blev jag, jasse & lusse och vänta på att claudia och elin skulle sluta (: vi for från skolan rakt till stan och spenderade där en stund och ungefär klockan 3 började jag fara hemåt (: hemma först städade jag lite och såg på tv. Typ klockan 17 ringde zaiduliinen till mig ooch frågade om jag kunde komma till stan (: förståss svarade jag ju jå och sedan träffades vi ungefär kvart över på torget. Vi gick runt i stan och jag hann tilome köpa en skjorta till mig ! (: ja kan laga en bild om den helt snart (: och sedan om typ en och en halv timme for jag hem (; men nu måste jag göra mycket annat också så jag lämnar dethär med bloggande ! (--; men imoron gäller det STAFETT not so nice..njaa eller va vet man (: ? men vi hörs och skrivs ! (:  


<3pusshei !








ps. kameran vill felas nu men de e en helt perus vit långärmad från lindex (12,95 €) (:


weheartit (:

// axxurrauh (--:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !