tiistai 30. elokuuta 2011

best day ! (:

HEIJ !   














                         


voivitsi endå att de ha vari kiva dag! okej utom skolan men annors (: nåja altså ja börja ida kl 9 och dagen började me att ja vakna klockan 7, då regna de ..sen åt ja moromåål, gick i dushen o gjord mej färdi, då regna de okså .. O sen fo ja ti landsvägen o venta på bussen, å de regna fortfarande, naaaaajs ! så de ha vari regn nästan hela dan :'S Nå men ändå (: okeij, skolan slutade klockan. 14.05 (: och då for jag till stan med ; lusse, jasse och jessica (: där träffade jag elin, cladde, gusten och rasse (: vi hängade typ 45 min. i hese (--; och sedan for jag och shoppa med lusse,jessi & jasse (: ja köpte en huppare :--D efter en stund for vi utanför lundi och där träffade vi igen hela gänget (: + att tristan joina också ! (: ja spela en stund på rasses ipodi (; hihi ! vi hade helt super-rolit ! haha (; måst ta pånytt nångång ! <3 efter det kom zaiduli<3 ti oss ! (: oumaij (; vi hadd rolit vi också ! vi så påå bilder, va uut, foo o kööra me scobon o chilla (; efter att zaida hade farit började jag, pappa, benjamin och marko (min halvbror altså ) se på '' rango '' haha, den va söt ! (; 


men sys imårn ! (':


//amanda (': 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
jag heter amanda och är 13 år och bor i borgå. Skriver här om mitt vardagsliv samt bilder, enjoy !